onsdag 23 januari 2013

Vinter

Den senaste veckan har det verkligen varit härligt vinterväder! Passade på att testa det nya objektivet ute och knäppa några vinterbilder på veckoslutet :) Fast fingrarna blev nog isbitar ganska fort...


Fick Rutiga bakboken till julklapp och där finns en hel del matbrödsrecept,jag har testat några och nu senast blev det morotssemlor som jag tillsatte en massa frön i. Riktigt gott. Det här recepten är inga långjästa bröd, som jag annars brukar baka. Men på veckosluten finns det mera tid och så är det ju lite program tillsammans med barnen, för de gillar att hjälpa till. Fast helst sku de baka chokladkaka varje gång :)


3 kommentarer:

Kickan Style sa...

Vad har du köpt för objektiv? Jag är väldigt sugen på en ny kamera och nytt objektiv :)

Bland hö och halm sa...

I helgen var det verkligen kallt men du fick ju en fin bild för det =)
Gott med hembakat bröd. Borde ta mig i kragen och baka lite.

Carolines vardagsliv sa...

Härlig vinterbild & aldrig fel med hembakat bröd*